Us comuniquem que avui, 17 de juny comená un dels primers terminis per la presentació dels ajuts de menjador i transport escolar pel curs 2020-2021.
Adjunt a la notícia hi trobareu el cartell amb tota la informació facilitada pel Consell Comarcal del Berguedà, així com l'enllaç a la web.
Igualment us fem un breu resum de les dades més rellevants:
Telèfon d'atenció per a la tramitació dels ajuts: 938213553 - codi 2.
Terminis de presentació de les sol·licituds:
1. Per alumnes ja matriculats:
a. Del 17 de juny al 8 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.
b. Del 17 de juny al 6 de juliol de 2020, per cita prèvia o per portar la sol·licitud a l'Ajuntament.
2. Per alumnes de nova matriculació:
a. Del 9 al 22 de juliol de 2020, per les presentacions telemàtiques.
b. Del 9 al 20 de juliol de 2020, per cita prèvia o per portar la sol·licitud a l'Ajuntament.
On presentar les sol·licituds?
1. Telemàticament mitjançant la web del Consell Comarcal. El Consell Comarcal oferirà, a les famílies, suport telefònic i telemàtic per ajudar a fer les tramitacions.
2. Només en casos excepcionals, en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma no presencial, s'ofereix la possibilitat de:
- Concertar cita prèvia al Consell Comarcal del Berguedà 93 821 35 53 - codi 2.
- Aportar la sol·licitud i documentació a l'Ajuntament de residència.